Norrby

Hej 

Vi kom precis hem från Norrby badet 

Jag och H hämtade ungarna vid 9 tiden och drog till Norrbybadet . Max kom ner senare . 
Sandra jobbade 

Efter ett tag kom Purra med sina barn 
Sen kom Christian och Cornelia med barn 
Ellen och lelle med barn 
Kevin och Lollo med barn 
Sara och Jocke med barn 
Jag, Max och Henning med våra barn 

Jag kan ha glömt några ??

Jag tror vi typ var 16 barn .

Även purras föräldrar och syskon kom 
Härligt gäng , på sommaren träffar man alla igen och familjerna blir fler och fler . Små nya knoddar varje gång . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nedan kommer lite bilder från midsommar och dagarna med mamma 

(null)

Åkte med mamma till Katrineholm för shopping 
Blommor, hygien prylar , gardiner och mat 

(null)

Gjorde en stor sats köttfärssås 

(null)

 Frostade av mammas frys och tömde massa mat 
Totalt 3 kassar 

(null)

Prover och läkarbesök samt nya remisser skickade 

(null)

   Hos mamma 

Hemma 

(null)

Kunde inte bilen kört lite närmare min …
Idiot 
På min gata i Årsta 


(null)

Gullig postlåda i Flen 

….

(null)

Min gubbe putsade fönster i torsdags och jag städade, bytte gardiner och bytte mattor  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kläderna torkar på noll tid 


……

Midsommar 2023 

(null)

   Micke , Spencer   Och Kalle 


(null)

Elin och kalle 

(null)

 Max, Linton , Olivia och Max 

(null)

   Mina älskade skruttisar 


(null)

 Midsommar bilder , både från Sthlm och Göteborg 

Efter en dag på badet så är jag helt slut 

I morgon är det jobb igen 
Endast 5 veckor kvar till semester 🤪🤣🤣🤣


Önskar er en fin söndag // Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0