Resan

Hej 

Vi har haft det bra 🌴☀️☀️☀️

Vädret dunder , vilat , ätit, druckit massa öl och vatten . 

Vi har haft 25-30 grader , någon dag lite moln trots att väderprognosen visade molnigt och regn flera dagar men det är nog mer upp mot bergen ! 

Resan ner på planet var sådär då vi fick en 3 barns familj bredvid oss och bakom oss , barnen var helt galna och föräldrarna sa ingenting 

Dom böt blöja på sätena , skrek , hade ljud rakt ut på ipad och hoppade över sätena mm . 

Jag googlade på vad flygvärdinnor hatar med med passagerare 

(null)

(null)

(null)

(null)
 Hahaha av 7 punkter så tog dom 5 . 

Hemska 😒

Jag har inga problem med barn . Tvärtom men vad är det för fel på föräldrar??? 


Hotellet var 5 stjärnigt men vi har bott på bättre . 

Maten var sådär ( tråkig variation) och det var otroligt trångt på strand och poolområdet. 

Var man inte ute innan 8 fick man inga bra platser eller inga platser alls så det var ett stort minus , vill inte ligga som packade sälar .

Det var fina rum, fin miljö, rent och väldigt bra dricka på al inklusive. Serverades tuborg på tapp i glas ( ej plast muggar) 
God pool lunch . 
Goda drinkar 


Trots att vi hade al inklusive så åt vi ute 5 ggr på andra restauranger.
4 middagar och en lunch 

(null)

(null)

På SAS hotellet vid Arlanda innan avresa ovan 

Nedan är utsikten från våra rum , vi tog rum med havsutsikt ( vill alltid se havet ) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Selene beach and spa Hotel i Avsallar 


(null)


Självklart tog vi turkisk hamam och massage första dagen 
Elin och kalle tog andra dagen 


(null)

 Ett måste i Turkiet / ezme , yoghurt och varmt bröd 

(null)

(null)

 Första dagen festade vi lite 
Samt på  min födelsedag 

(null)

(null)

 Dom månade om katterna 

(null)

Första dagen hängde vi bara runt i området 

(null)

(null)

Lite vild hundar inne i centrum 

(null)

 En av kattens på hotellet 

Nedan lite hotell miljö 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 En stackars kamel  i centrum som puckade turister red på // usch 

(null)

(null)

 Här är Henning inte kaxig 
Han, Kalle och Elin kom hem 4 på morgonen 

(null)

(null)

Plockade Sten till Olivia 

(null)

(null)

Lite frukost , det var typ det jag åt plus färsk pressad juice. 

(null)

(null)

(null)


Henning badar pool , jag är inte ett pool fan, jag vill vara i havet 


(null)

      Ser gött ut nu när man e hemma 


I morgon lägger jag upp bilder från min födelsedag mm. 

Nu måste jag till tvättstugan 

Love Maria 🥰


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0