12/3

Då var denna härliga helg över , det vart tid för återhämtning delux . 
Jag behövde verkligen det. 

Tyvärr börjar jag känna mig lite dålig , jag träffade ju barnen i torsdags ,  barnen, Max och Sandra är sjuka just nu så jag kanske oxo ligger i riskzonen ? 

Hoppas jag kan sova bort det i natt . 

En mysig söndag , vi kollade lite tv och åt frukost hemma , sen åkte vi in till söder. Henning skulle sälja sina gamla golf klubbor till en kille för han har köpt nya klubbor till denna säsong  ⛳️ 

Sen åkte vi till Haninge för att hämta Kalle , vi åkte vidare till Farsta centrum för lunch och lite shopping sen åkte vi till T-centralen och lämna Kalle vid tåget mot Uppsala . 

När vi kom hem så vilade vi en stund sen började jag med maten . 

(null)

(null)

(null)


Paprika biffar och sparris sås med kassler 

Gött att ha matlådor och middagar 


(null)

 Trött tjej 👧 


(null)

Max kollade Djurgårds matchen i dag hemma i sin  lägenhet.

Han vart så jäkla glad när djurgården gjorde mål så han skrek och barnen tjoade mm

Helt plötsligt så ringer det på ytterdörren , när dom ska öppna så håller någon för kikhålet 
 dom vart lite tveksamma till att öppna dörren 
Men till slut så öppnar dom och då står polisen där 
Hahaha 

Dom var utanför i ett annat ärende så dom hade hört Max skrika  så dom ville kolla att det inte var bråk typ 

Hahaha 

 det vart lite hockey snack med poliserna  då den ena polisen var djurgårdare och den andra höll på Malmö 

Snacka om att barnen vart förvånad 😮 

Lite skojigt ändå 

Nu ska jag borsta tänder och krypa till kojs 

Love Maria 


  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0