Fredag / ledig

Hej 

Snart är det ledigt 

Inga planer denna helg … Jag och H har bestämt att bara vi 2 ska hänga .

 Det var evigheter sen det bara var vi 2 . 

Det blir några groggar, poker ♦️ ♣️ ♥️ , kärlek och massa serier och film 🍿 

Jag har handlat hem massor så förhoppningsvis behöver vi inte lämna lgh 😂😂😂😂😂

(null)


Veckan som kommer är kort och sen långledigt!! 

På långfredagen kommer barnbarnen hit och sover . På påskafton ska vi till vår påskfrukost hos svärföräldrarna ( tradition) 
Sen ska vi åka i väg någonstans ( ev hotell ) 


Nu ska jag göra en stor pastasallad med bacon och kyckling 🐤 

Jag önskar er en fin helg 

ADIOS // Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0