Kanon helg

En härlig helg till 

Fredagen : lugn med massa filmer, kärlek och god 🥘 mat 

Lördag : mys morgon 
sen åkte vi till Liljeholmen , jag köpte en BH för ca 2 mån sen som gick sönder i spännet så jag åkte dit för att byta , Twilfit är aldrig jobbiga , dom bara byter rakt av . Utan tjafs 
Me like 

Dom har sån grym deal detta år 
Bli medlem VIP + för 149 kr så får man 40% på allt resten av året . 
Jag har köpt en hel del och tjänat in de dubbelt upp ⬆️ 
Olika underkläders set samt BH och Trosor 

Personalen på Twilfit i Liljeholmen är grymma och trevliga 

Vi köpte lite till Olivia och linton 
Olivia fick ett set och linton ett par coola bagy jeans men han gillade inte dom så han får byta dom på lördag när vi åker till butiken , han får välja själv . 

På eftermiddagen kom familjen Max förbi på varm choklad och smörgås 🥪 då fick dom sina kläder .

(null)

(null)

 Bästisarna farfar och linton 

(null)

(null)


Olivia var så fin i Dressen 😍

Vi kollade nya Beck filmen och en annan action film men den var sådär så minns inte vad den hette . 

I dag har vi varit och handlat lite mjölk och cola , när vi kom hem fick vi ett städ ryck 

Henning städade hela klädgarderoben , tog ut allt ! dammade och torkade golv 

Jag städade och lagade mat samt gick vi igenom vårat skåp med jackor 🧥 

Jag måste investera i en ny vinterjacka nästa år , nu gav jag bort min …..
Och kanske en finare vår jacka ? 

 Hennings verk nedan 🥰🥰🥰

(null)

Nu börjar jag bli hungrig 🤤 
Vi ska äta en variant av korv stroganoff fast med curry . Vitlök och chiliflakes med pasta 🍝 

Nu väntar en ny vecka med APT mm sen blir helgen kul med middag i gamla stan på fredag med svärföräldrarna !  barnen och kalle kommer lördag - söndag och på söndag jobbar jag 🥰

6 arbetsdagar.  
Jag ser fram emot påsk 🐣 och långledigt 
Önskar er en fin vecka 

Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0