Söndag morgon och kryssning

God morgon , jag vaknade tidigt i morse, 5.14 
Vi Somnade ganska tidigt i går kväll efter vår kryssning . 

Vi åkte på en spontan kryssning 🚢 med barnen på lördagen . 
Sportlovskul med ville viking 

Vi hade super trevligt , vi träffade ett jätte trevligt par - Mimmi och Henrik med deras 2 barn Milton och Mila . Vi alla 4 klickade superbra och hängde i stort sett hela resan 

(null)

(null)

 Linton kramar Ville Viking 

(null)

(null)

 Mina älsklingar 


(null)

Mys 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Maten och mackorna mm var ett stort minus på maten 

Vi la ca 800 i mat dit och hem och inget var gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

Bästa båt kompisarna 
Olivia och linton 
Milton och Mila 
Och alla fick en varsin ville viking av oss vuxna 

(null)

(null)

    Min prinsessa 

(null)

(null)

 Barnen uppskattade denna resa , 
Det vart mycket lek och shopping 

🛍️ 

Annars i veckan så har det varit jobb, möte med brandmännen som släckte våran garage brand . Vi hade 5 brandstationer på plats under branden . 
Mycket information kom fram, enligt polisrapporten så är en person misstänkt för grov mordbrand !!!!!!

Otäckt 

Jag har ordnat med boendeparkeringen, skönt 

Vårat garage kommer ta ca 6 månader att renovera ( minst ) 

Försäkringsbolaget beslutade att pärlan 🚘 ska saneras och få recond!!!! 

Jag är lite skeptisk till det …..

Men vi får se när den är tillbaka 
Jag måste ringa det team som ska utföra det och kolla hur länge till det kan ta och sen måste jag förlänga hyrbilen . 

Mycket råddande. 

Nu ska jag kliva upp, kl 9 ska jag åka och jobba
2 kp uppdrag i dag 

Jag önskar er en fin söndag // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0