Wasabiweb och annat

Hej 

Här kommer en salig blandning från dom sista dagarna 

I går var Kalle ( min son ) och hans företag på en stor gala  i Uppsala 

Hans företag där han jobbar var nominerade till priser 💕

(null)

(null)

(null)

     GRATTIS 🥂 


 Roligt , dom hade haft så sjukt kul 🤩 
En bakis kille som jag ringde i dag 
Hahaha 
😜 efterfest delux 


Va mer ? 

Jobbat , haft kp uppdrag , möten , tittat på film och serier mm 

(null)

(null)

Filmen ovan var spännande , vi såg den i går 

I dag har vi tittat på lejonkungen och nya Beck filmen 🍿 

(null)

 Gråter alltid när jag ser lejonkungen 



Katten Messi och ormen Frank 

(null)

(null)



(null)

  Goa Messi 

Katastrof 👌 nedan 


(null)

Mitt hår !!  

Fy fan va det ser ut .  Har aldrig längtat så mycket efter frissan nu men jag ska låta håret vila till slutet av April 
Jag skäms när jag ska gå ut  haha 
😂 


Det blir en lugn helg, nu ska jag borsta tänderna 

God natt 
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0