Kanon väder

Go kväll  

Vilket jäkla väder vi har ! 
Äntligen 

Dagarna bara springer i väg 

Jobb söndag, måndag och alla dagar framöver utom lördag . 

I går efter jobbet hämtade jag Olivia på förskolan sen hängde vi i bb en stund efter middagen åkte vi och tittade på lintons träning i Vendelsö . 

Jag har lunchat i Tyresta by , där träffade jag världens härligaste par med 2 hundar , vi satt i solen och pratade över 1 timme 

Första mötet med Underbara människor och förmodligen det sista 🫶
Om man inte stöter på dom igen , dom bodde ner mot Ösmo och var runt 70 års åldern . 

Fint samtal och gos med deras hundar 

🐕 

(null)

(null)

   Tyresta by 

(null)

Vi lagade fläsk och stuvade makaroner häromdagen till middag 

Det åt jag när jag var liten , så jäkla gott ihop 

Testa det vettja! 



(null)

(null)

Min fina älskling , han skickar bilder till mig på dagarna ,  fuskisen jobbar utomhus och har redan blivit brun . 
Han kommer ha grunden när vi åker till Turkiet 

🇹🇷 

(null)

   Heja solen ☀️ 

(null)

Lite mys på balkongen i BB innan middag och träningen 

(null)

(null)

(null)

   Älskar mina små minisar ❤️

Massa skoj händer framöver 
Längtar sjukt mycket efter fredagen 

Äntligen dax för hårfix 

Jag har inte varit hos pamela för hårfix sen 
7:e december 
5 månader sen och jag ser ut som white trash 
Ordagrant….

(null)

(null)

 O herre gud . Att jag stått ut med detta 🤣🤣

Före och efter bilder kommer på fredag 

Måste tipsa om en ljudbok också 

(null)

Lyssna på den !!!  Helt sjukt hur det blivit och hur mycket skit vi i Sverige accepterar med kriminella gäng 

Mörkrädd 

Men jag har sagt detta i 8 års tid nu och det blev som vi trodde 
Landet är förlorat 😞 
Intressant att lyssna på Lasse wierup

All kärlek 
🫶 
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0