Torsdag 25/5 och Tina T e död

Hej 👋 

Har sovit skit illa i natt , jag är lite tung i huvudet, kliar i ögon och snorig .  Tror det e pollen 
Det blir en kämpig dag 

Jobbar 7.30-18.30 ( 11 Tim ) 

I morgon ska jag hämta barnbarnen sen åker vi hem till Årsta och hämtar H . 

Vi ska vidare till svärföräldrarna , Gun ska sy några grejer åt oss innan semestern . 

Henning köpte 2 par Snygga shorts till mig från veromoda ( största storleken ) men ändå är dom för små för fettot!!!! Så ska be Gun så in ett resår i bak sömmen …  

Jag är inte redo för beach 23 om
Man säger så ,,,,,,,,,,,
😏

(null)

När vi är klara där så ska vi klippa Linton och shoppa lite . 
Mysigt 

Olivia har varit på flera utflykter med förskolan så Linton har varit lite Avis 

Gissa om Linton var glad häromdagen då hans avdelning skulle på egen utflykt med matsäck 

(null)

(null)


(null)

   Våran underbara kille 🥰

Olivia kör på fotboll igen denna vecka , hon har 3 prov träningar , hon tycker det e skoj 

(null)

(null)

  Vår fina tjej 🥰

I går var jag på lunch date / en jätte god lax och spenat paj . 

(null)



Mums 🤤 

På lördag jobbar jag och på söndag blir det fix hemma 


Hörde på tv nu att Tina rocktanten Turner gått bort . 
Jag har träffat henne in real när jag jobbade på Sheraton hotell när jag var yngre . 
Super trevlig 
R.I.P


// Love Maria 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0